facebook circle color 256twitter circle birdyoutube 256
phoneEpi
 enimerosi4
 

Τακτικές Ενημερώσεις γονέων

 
Κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους, τα Φροντιστήρια Επί προσκαλούν τους γονείς για ενημέρωση, σε μια προσπάθεια να οικοδομήσουμε μια ισχυρή σχέση μεταξύ των γονέων και των εκπαιδευτικών.
 
Η συνάντηση γονέων - καθηγητών θα βοηθήσει τους γονείς και τον καθηγητή να βρούνε τρόπους από κοινού, που θα εξασφαλίσουν την επιτυχία του παιδιού σας.
 
Οι τακτικές ενημερώσεις γίνονται τέσσερις φορές στην διάρκεια του διδακτικού έτους, σε προκαθορισμένες ημερομηνίες. Οι γονείς ενημερώνονται για την ακριβή ημερομηνία των συναντήσεων μέσα από την ηλεκτρονική τάξη eEpi και από την γραμματεία τηλεφωνικώς.
 
Οι καθηγητές γνωρίζουν ότι κάθε μαθητής είναι διαφορετικός και μαθαίνει με διαφορετικό τρόπο, και ότι κανείς δεν γνωρίζει το παιδί σας καλύτερα από ό, τι σεις οι γονείς. Στις ενημερώσεις μπορείτε να δώσετε κάποια στοιχεία που θα βοηθήσουν το έργο των καθηγητών να γίνει πιο αποτελεσματικό με το παιδί σας στο φροντιστήριο.
 
Ο καθηγητής θα σας ενημερώσει για την πρόοδο του παιδιού σας και  την επίδοσή του στα μαθήματα και στα διαγωνίσματα Ο καθηγητής θα ενημερωθεί σε ζητήματα σχετικά με τις συνήθειες μελέτης του παιδιού με στόχο να παρέχει στο παιδί σας οποιαδήποτε πρόσθετη υποστήριξη που χρειάζεται στην τάξη.
 

Έκτακτες ενημερώσεις γονέων

Εκτός των τακτικών ενημερώσεων στα Φροντιστήρια Επί γίνονται έκτακτες ενημερώσεις όταν κάποιος καθηγητής διαπιστώσει ειδικό πρόβλημα στην εκπαίδευση και γενικά στην πρόοδο συγκεκριμένου μαθητή.
 
Η έκτακτη ενημέρωση μπορεί να γίνει τηλεφωνικά ή με προσωπικό ραντεβού κάποια συγκεκριμένη ώρα και ημέρα. Επίσης έκτακτη ενημέρωση μπορεί να ζητήσει και ο γονέας όταν διαπιστώσει πρόβλημα στην επίδοση του παιδιού του ή για οποιοδήποτε θέμα σχετικό με την συμπεριφορά και παρακολούθηση των μαθημάτων.
 

Ηλεκτρονική ενημέρωση γονέων.

Από το 2009 στα Φροντιστήρια Επί, λειτουργεί και η ηλεκτρονική ενημέρωση του γονέα για την πρόοδο του παιδιού του. Μέσω υπολογιστή και με την χρήση προσωπικού κωδικού, ο κάθε γονέας μπορεί να ενημερώνεται για την επίδοση του παιδιού του εβδομαδιαίως.
 
Στην ηλεκτρονική τάξη οι καθηγητές ενημερώνουν την καρτέλα του κάθε μαθητή με την εβδομαδιαία του επίδοση, την βαθμολογία σε γραπτά ολιγόλεπτα τεστ, όπως και την βαθμολογία του στα επαναληπτικά διαγωνίσματα.
Επίσης υπάρχει ενημέρωση για τις τυχόν απουσίες ή καθυστερήσεις στην προσέλευση του μαθητή στο μάθημα.
 
Μέσω της ηλεκτρονικής τάξης ο κάθε γονέας μπορεί να έχει και γραπτή επικοινωνία με οποιοδήποτε καθηγητή για οποιοδήποτε θέμα καθώς επίσης και με την γραμματεία των Φροντιστηρίων.
 
 
 diagonismata3
Τα διαγωνίσματα είναι ένα σημαντικό μέρος της μαθησιακής διαδικασίας. Αποτελούν  μια άσκηση προσομοίωσης και στρατηγικής ιδιαίτερα σημαντική.
Οι μαθητές γνωρίζουν εξαρχής με απόλυτη ακρίβεια τις ημερομηνίες και την ύλη των διαγωνισμάτων   
Με τον τρόπο αυτό οι μαθητές μας είναι έτοιμοι ψυχολογικά και γνωστικά στις τελικές ενδοσχολικές ή πανελλαδικές εξετάσεις τους.
Ειδικά για την Α Λυκείου και Β Λυκείου τα θέματα των διαγωνισμάτων είναι προσαρμοσμένα στα αντίστοιχα θέματα της Τράπεζας Θεμάτων του Υπουργείου Παιδείας.
Οι στόχοι των διαγωνισμάτων είναι :
  •  Η εξοικείωση των μαθητών στην γραπτή εξέταση.
  •  Ο έλεγχος της απόδοσης στο γραπτό λόγο.
  •  Να λειτουργήσουν ως  κίνητρο επανάληψης.
  •  Να δοθεί η δυνατότητα στους καθηγητές να διαπιστώσουν το επίπεδο γνώσεων του μαθητή.
Το πρόγραμμα των διαγωνισμάτων όλης της χρονιάς δίνεται με την εγγραφή του μαθητή, είναι αναρτημένο στον πίνακα ανακοινώσεων των φροντιστηρίων, καθώς και στην σελίδα της ηλεκτρονικής μας τάξης.
Επιπλέον, κατά την κρίση του καθηγητή, με προειδοποίηση, διεξάγονται κατά τη διάρκεια του μαθήματος 10 λεπτά tests.
Τα αποτελέσματα των διαγωνισμάτων και των tests ανακοινώνονται σε ιδιαίτερο χώρο στην σελίδα της ηλεκτρονικής μας τάξης, ώστε να είναι διαθέσιμα στους γονείς και στους μαθητές μας.
Την πρώτη εβδομάδα του Σεπτεμβρίου τα καλοκαιρινά τμήματα διαγωνίζονται στην ύλη που διδάχθηκαν κατά την καλοκαιρινή προετοιμασία. 
Το πρόγραμμα των διαγωνισμάτων Σεπτεμβρίου είναι εδώ.
 
 
Το πρόγραμμα εβδομαδιαίων διαγωνισμάτων
 
 
 
 
Κατά τον μήνα Απρίλιο αρχίζει ο 4ος κύκλος των επαναληπτικών διαγωνισμάτων με κοινά πανελλαδικά θέματα, για όλες τις τάξεις του Λυκείου.  Τα διαγωνίσματα γίνονται σε συνεργασία με την  ΟΕΦΕ (Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος), και είναι αντίστοιχης μορφής με αυτά των Πανελληνίων.
 
 
 
 

 

Στο Παλαιό Φάληρο από το 2000 ...

  • Με μια ομάδα έμπειρων και ικανών εκπαιδευτικών που εγγυώνται την καλύτερη δυνατή βοήθεια στους μαθητές μας, ενισχύοντας στο μέγιστο τις δυνατότητές τους.
 
Λαζαρίδης Χρήστος ΧΡΗΣΤΟΣ ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ
Μαθηματικός στα Φροντιστήρια Επί.
Μέλος συντακτικής επιτροπής του περιοδικού της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας.
Αρκετές δημοσιεύσεις στο περιοδικό Ευκλείδης Β΄.
Συμμετοχή στις επιτροπές των επαναληπτικών θεμάτων της ΟΕΦΕ.
Θεόδωρος Ζήκας ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΖΗΚΑΣ
Υπεύθυνος για την Χημεία και Βιολογία στα Φροντιστήρια Επί.
Τριάντα χρόνια στην ιδιωτική Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση διδάσκοντας Χημεία και Βιολογία.
Πτυχίο Χημείας στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.
Mεταπτυχιακές σπουδές: Επιστήμη και Τεχνολογία Υλικών, Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο.
Συμμετοχή στις επιτροπές των επαναληπτικών θεμάτων της ΟΕΦΕ.
client icon ΣΠΥΡΟΣ ΙΩΑΝΝΟΥ
Υπεύθυνος για την Φυσική στα Φροντιστήρια Επί.
Γιώτα Μαντζανά ΓΙΩΤΑ ΜΑΝΤΖΑΝΑ
Σπούδασε φιλολογία στο Καποδιστριακό πανεπιστήμιο Αθηνών όπου και συνέχισε τις σπουδές της σε μεταπτυχιακό επίπεδο στον τομέα της ηθικής - πολιτικής φιλοσοφίας μέσω των πλατωνικών και αριστοτελικών συγγραμμάτων και του σχολιασμού τους από τον γερμανικό ιδεαλισμό. Από το 2008 -2010 παρέδιδε στο εν λόγω πανεπιστήμιο σεμινάρια επί της ηθικής αριστοτελικής φιλοσοφίας με αντικείμενο την έννοια της προαιρέσεως.
Εδώ και 15 χρόνια διδάσκει στην ιδιωτική δευτεροβάθμια εκπαίδευση το μάθημα της αρχαίας ελληνικής γλώσσας αποκτώντας εξειδικευμένη διδακτική εμπειρία τόσο στο μάθημα των αρχαίων ελληνικών όσο και στις γενικότερες απαιτήσεις των πανελληνίων εξετάσεων .
Τα τελευταία χρόνια είναι υπεύθυνη για την άρτια λειτουργία των θεωρητικών σπουδών στα φροντιστήρια ΕΠΙ.
Ελεωνόρα Δημελά ΕΛΕΩΝΟΡΑ ΔΗΜΕΛΑ
Η Ελεωνόρα Δημελά είναι διδάκτωρ Γλωσσολογίας, με πείρα στη Μέση και την Ανώτατη Εκπαίδευση.
Είναι πτυχιούχος Ελληνικής Φιλολογίας, με ειδικευμένες σπουδές στη Γλωσσολογία (μεταπτυχιακό, διδακτορικό). Έχει διδάξει Γλωσσολογία στα Πανεπιστήμια Πατρών και Αιγαίου, ενώ αυτή τη στιγμή παραδίδει διαλέξεις στο Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Στο χώρο της ιδιωτικής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης βρίσκεται τα τελευταία δέκα χρόνια, διδάσκοντας την Ελληνική Γλώσσα & Γραμματεία και τη Λατινική Γλώσσα. Παράλληλα, συνεργάζεται με γνωστούς εκδοτικούς οίκους για την επιμέλεια-μετάφραση εκπαιδευτικών συγγραμμάτων.
Την εκφράζει ιδιαίτερα η φράση του A. Graham Bell «πέρα από οτιδήποτε άλλο, η προετοιμασία είναι το κλειδί της επιτυχίας».
Κατερίνα Βαρδή ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΒΡΑΔΗ
Σπούδασε στο τμήμα Φιλοσοφίας-Παιδαγωγικής-Ψυχολογίας (με κατεύθυνση Ψυχολογία) της Φιλοσοφικής Σχολής Αθηνών . Στη συνέχεια ακολούθησε μεταπτυχιακες σπουδές στην Κλινική Ψυχολογία και τη Γνωσιακή Νευροφυσιολογία.
Εργάζεται σε φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης τα τελευταία 15 χρόνια και στη Γ΄ Λυκείου ειδικεύεται στο μάθημα της Λογοτεχνίας ... έχει ασχοληθεί με τη συγγραφή συγγραμματων για τη Μέση Εκπαίδευση καθώς και λογοτεχνικών έργων.
Δημήτρης Γεώργας ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΓΕΩΡΓΑΣ
Απόφοιτος του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.  Εργάζεται σε φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης τα τελευταία 8 χρόνια. Έχει συμμετάσχει σε προγράμματα ενισχυτικής διδασκαλίας σε δημόσια σχολεία ως αναπληρωτής/ωρομίσθιος καθηγητής, διδάσκοντας τα μαθήματα Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων και Υπηρεσιών(Α.Ο.Δ.Ε.) και Αρχές Οικονομικής Θεωρίας(Α.Ο.Θ.). Παράλληλα, έχει εργαστεί σε ιδιωτικές επιχειρήσεις και ειδικεύεται σε μεταπτυχιακό επίπεδο στο πρόγραμμα του Ανοικτού Πανεπιστημίου «Σπουδές στην Εκπαίδευση».
 Μαρία Αγιοπούλου ΜΑΡΙΑ ΑΓΙΟΠΟΥΛΟΥ
Μαθηματικός. Υπεύθυνη για το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον.
 Γαλαζούλας Μιχάλης ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΑΛΑΖΟΥΛΑΣ
Σπούδασε στο τμήμα Φιλοσοφίας-Παιδαγωγικής-Ψυχολογίας (με κατεύθυνση Παιδαγωγική) της Φιλοσοφικής Σχολής Αθηνών την περίοδο 2003-2007. Κατά τη διάρκεια της φοίτησής του συμμετείχε στο Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης Φοιτητών κατά το οποίο παρακολούθησε διδασκαλίες  σε Πειραματικά Γυμνάσια και Λύκεια και δίδαξε ο ίδιος. Επίσης, έχει εκπονήσει εργασίες που αφορούν τα μαθήματα: Αρχαία Ιστορία, Βυζαντινή Ιστορία, Νεότερη και Σύγχρονη Ιστορία, Αρχαία ελληνική φιλοσοφία, Ιστορία της Νεοελληνικής Εκπαίδευσης κ.ά.
   Εργάζεται σε φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης από το 2008 και στη Γ΄ Λυκείου ειδικεύεται στο μάθημα της Ιστορίας.
   Βασικός σκοπός της διδασκαλίας του είναι να καταστήσει τους μαθητές κατακτητές της γνώσης και όχι απλούς αχθοφόρους.
 Ελεάνα Ζήκα
ΕΛΕΑΝΑ ΖΗΚΑ
Σπούδασε στο Τμήμα Μαθηματικών στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Σάμος την περίοδο 2006-2010. Ακολούθησε Μεταπτυχιακές Σπουδές στο ίδιο Πανεπιστήμιο, με αντικείμενο την "Μαθηματική Μοντελοποίηση στις Φυσικές Επιστήμες" την περίοδο 2011-2013.
Από το 2012 μέχρι σήμερα εργάζεται ως καθηγήτρια Μαθηματικών στην Ιδιωτική Εκπαίδευση.
 Ασημίνα Χιόνη ΑΣΗΜΙΝΑ ΧΙΩΝΗ
Απόφοιτος του τμήματος Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Westminster του Λονδίνου.  Μεταπτυχιακά στην Συμπεριφοριστική Ψυχολογία (MSc Behavioural Psychology) στο Πανεπιστήμιο του Λονδίνου (UNIVERSITY OF CENTRAL LONDON), υποψήφια για το Διδακτορικό τίτλο στην Κλινική Ψυχολογία.
Έχει εκπαιδευτεί στην Ψυχοθεραπεία με το Γνωσιακό Αναλυτικό Μοντέλο, Γνωσιακό Συμπεριφορικό, Δραματοθεραπεία, Θεραπεία Σχημάτων. Με εξειδίκευση στις Εξαρτήσεις-ουσίες, αλκοόλ, ιντερνέτ, κ στις Διατροφικές Διαταραχές – βουλιμία, ανορεξία, συναισθηματική υπερφαγία.
Πρακτική άσκηση στο νοσοκομείο ST’ MARY’S HOSPITAL, στο Λονδίνο. Εθελοντική εργασία στα Δημοτικά Ιατρεία του Παλαιού Φαλήρου. Συμμετέχει σε σεμινάρια και ημερίδες πάνω σε θέματα Ψυχολογίας κ Ψυχοθεραπείας. Μέλος του Βρετανικού Συλλόγου Ψυχολόγων & του Γνωσιακού Αναλυτικού Μοντέλου Ψυχοθεραπείας (ACAT). Πιστοποιημένη Γνωσιακή Συμπεριφορική θεραπεύτρια από τον Ευρωπαϊκό κ Βρετανικό Σύλλογο Ψυχοθεραπευτών. Κατέχει άδεια ασκήσεως Ψυχολόγου - Ψυχοθεραπευτή. Μέλος της επιστημονικής ομάδας «ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ».
Δημοσιεύει άρθρα της στο ηλεκτρονικό κ έντυπο τύπο, ενδεικτικά: εφημερίδα  «ΗΧΩ ΤΟΥ ΦΑΛΗΡΟΥ», περιοδικό & στην ηλεκτρονική σελίδα  «ΠΑΙΔΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΓΙΑ ΓΟΝΕΙΣ», ηλεκτρονικές σελίδες «Νέα Σμύρνη», « Παλαιό Φάληρο», «Healthier World» κλπ.
Ασχολείται με Θέματα Σχέσεων,  Προσωπικής Ανάπτυξης (Αυτογνωσία),  Δεξιότητες Αντιμετώπισης Προβλημάτων,  Άγχος Φοβίες,  Κατάθλιψη,  Διαταραχές Διατροφής (Υπερφαγία, Βουλιμία, Ανορεξία), Συμβουλευτική γονέων,  Συμβουλευτική Ζεύγους. Διοργανώνει ατομικές & ομαδικές συνεδρίες για άτομα με προβλήματα βάρους, εξαρτήσεις.
 Στρατής Στρατηγάκης
ΣΤΡΑΤΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΑΚΗΣ
Μαθηματικός
Ερευνητής σε θέματα εκπαίδευσης.
Εκπαιδευτικός συντάκτης της Εφημερίδας Αγγελιοφόρος (της μεγαλύτερης εφημερίδας της Βόρειας Ελλάδας)
Πιστοποιημένος Σύμβουλος Σταδιοδρομίας- Μέλος της ΕΛΕΣΥΠ (Ελληνική Εταιρία Συμβουλευτικής & Προσανατολισμού)
Συνεργάτης της Ελευθεροτυπίας και της Καθημερινής
Εκπαιδευτικός Συντάκτης του www.naftemporiki.gr

 

Υποκατηγορίες