facebook circle color 256twitter circle birdyoutube 256
phoneEpi
 
panelladikes

 

Οι βάσεις εισαγωγής σε πανεπιστήμια και ΤΕΙ το καλοκαίρι δεν θα είναι συγκρίσιμες με τις βάσεις προηγούμενων ετών, καθώς θα απουσιάζει από τον αλγόριθμό τους η προφορική βαθμολογία των υποψηφίων.

Μεγαλύτερη βαθμολογική αξία θα έχουν έτσι τα μαθήματα αυξημένης βαρύτητας σε κάθε κατεύθυνση. Χαρακτηριστικό είναι ότι, για παράδειγμα, τα Μαθηματικά ή τα Αρχαία Ελληνικά που είχαν με το προηγούμενο σύστημα στο σύνολο των μορίων ενός υποψηφίου βαθμολογική αξία 24%, στο νέο έχουν αξία 33% του συνόλου των μορίων.

Υπολογισμός Μορίων 2016

Ο υπολογισμός του συνολικού αριθμού μορίων κάθε υποψηφίου για εισαγωγή στις Σχολές, τα Τμήματα και τις Εισαγωγικές Κατευθύνσεις Τμημάτων που είναι ενταγμένα σε Επιστημονικά Πεδία, γίνεται ως εξής:

  • Το άθροισμα των γραπτών βαθμών στην εικοσάβαθμη κλίμακα με προσέγγιση δεκάτου των τεσσάρων πανελλαδικά εξεταζομένων μαθημάτων, τα οποία προβλέπονται στην Ομάδα Προσανατολισμού όπου ανήκει ο υποψήφιος για το συγκεκριμένο Επιστημονικό Πεδίο, πολλαπλασιάζεται επί δύο.
  • Στη συνέχεια, στο γινόμενο αυτό προστίθενται τα γινόμενα των γραπτών βαθμών των δύο μαθημάτων με τους αντίστοιχους συντελεστές βαρύτητας, τα οποία προβλέπονται στην Ομάδα Προσανατολισμού όπου ανήκει ο υποψήφιος για το συγκεκριμένο Επιστημονικό Πεδίο.
  • Το τελικό άθροισμα πολλαπλασιάζεται με το 100.

Σε περίπτωση που ο υποψήφιος εξεταστεί πανελλαδικά και σε ένα πέμπτο μάθημα προκειμένου να έχει πρόσβαση σε δεύτερο Επιστημονικό Πεδίο, τότε ο υπολογισμός των μορίων του για κάθε ένα από τα δύο Επιστημονικά Πεδία που έχει δικαίωμα να δηλώσει προτίμηση γίνεται με βάση τα αντίστοιχα τέσσερα πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα.

  Παράδειγμα Υπολογισμού Μορίων Θετικών Σπουδών:

ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΜΟΡΙΩΝ ΘΕΤΙΚΩΝ 2016

 Ειδικό μάθημα ή πρακτικές δοκιμασίες

Προκειμένου για Σχολές ή Τμήματα για τα οποία απαιτείται εξέταση ειδικού μαθήματος ή πρακτικών δοκιμασιών ο υπολογισμός του συνολικού αριθμού μορίων κάθε υποψηφίου γίνεται ως εξής:

  • Στο σύνολο μορίων της προηγούμενης παραγράφου προστίθενται τα μόρια που προκύπτουν από τον πολλαπλασιασμό με το 100, του γινομένου του βαθμού του υποψηφίου στο απαιτούμενο ειδικό μάθημα ή στις πρακτικές δοκιμασίες με τον αντίστοιχο συντελεστή κατά περίπτωση.
  • Αναλυτικά:
  1. Βαθμός ειδικού μαθήματος είναι ο γραπτός βαθμός που σημείωσε στην απαιτούμενη εξέταση ο υποψήφιος μετά την αναγωγή του στην εικοσάβαθμη κλίμακα με προσέγγιση δεκάτου. Για τις περιπτώσεις που εξετάζονται δύο ειδικά μαθήματα είναι ο μέσος όρος των βαθμών των δύο ειδικών μαθημάτων. Ο μέσος όρος υπολογίζεται μετά την αναγωγή των βαθμών των δύο μαθημάτων στην εικοσάβαθμη κλίμακα και εκφράζεται με προσέγγιση εκατοστού.
  2. Στην περίπτωση που υποψήφιος έχει εξετασθεί σε περισσότερες από μία ξένες γλώσσες, τότε ως βαθμός στο μάθημα της ξένης γλώσσας, για τα τμήματα που απαιτούν εξέταση σε μία από τις ξένες γλώσσες από αυτές που εξετάστηκε, λαμβάνεται υπόψη ο μεγαλύτερος βαθμός από αυτούς που πέτυχε στις ξένες αυτές γλώσσες.
  3. Βαθμός πρακτικών δοκιμασιών είναι ο μέσος όρος των βαθμών που αντιστοιχούν στις τρεις δοκιμασίες αγωνίσματα που διαγωνίστηκε ο υποψήφιος και ο οποίος εκφράζεται με προσέγγιση εκατοστού.
  4. Για τον υπολογισμό του βαθμού με προσέγγιση δεκάτου, στις περιπτώσεις που κατά τον υπολογισμό προκύπτουν περισσότερα του ενός δεκαδικά ψηφία τότε, αν το δεύτερο δεκαδικό ψηφίο είναι ίσο ή μεγαλύτερο του 5, το πρώτο δεκαδικό ψηφίο προσαυξάνεται στο αμέσως επόμενο παραλειπομένων των λοιπών και αν είναι μικρότερο του 5, παραλείπονται όλα τα υπόλοιπα πέραν του πρώτου δεκαδικά ψηφία.
  5. Για τον υπολογισμό του βαθμού με προσέγγιση εκατοστού, στις περιπτώσεις που κατά τον υπολογισμό προκύπτουν περισσότερα των δύο δεκαδικά ψηφία τότε, αν το τρίτο δεκαδικό ψηφίο είναι ίσο ή μεγαλύτερο του 5, το δεύτερο δεκαδικό ψηφίο προσαυξάνεται στο αμέσως επόμενο παραλειπομένων των λοιπών και αν είναι μικρότερο του 5 παραλείπονται όλα τα υπόλοιπα πέραν του δεύτερου δεκαδικά ψηφία.

Απουσία σε εξέταση μαθήματος

Αν ο υποψήφιος δεν πάρει μέρος στην εξέταση μαθήματος Ομάδας Προσανατολισμού ή γενικής παιδείας που επέλεξε να εξετασθεί πανελλαδικά, τότε θεωρείται ότι εξετάσθηκε στο συγκεκριμένο μάθημα καιπήρε γραπτό βαθμό μηδέν (0).

Για να λάβει μέρος στη  διαδικασία επιλογής για εισαγωγή σε Σχολές ή τμήματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης θα πρέπει να συμμετάσχει στις πανελλαδικές εξετάσεις σε ένα τουλάχιστον μάθημα της Ομάδας Προσανατολισμού που έχει επιλέξει και το οποίο ανήκει στα τέσσερα εξεταζόμενα μαθήματα του Επιστημονικού Πεδίου που δηλώνει.

 

 

OlaTaTmimata

 

Οι μαθητές της Β’ Λυκείου που θα διεκδικήσουν στις πανελλαδικές εξετάσεις του 2016 μια θέση στα Πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ έχουν πλέον ολοκληρωμένο τον οδικό χάρτη του νέου εξεταστικού συστήματος προκειμένου να διαλέξουν τα 5 μαθήματα που θα παρακολουθήσουν και να οργανώσουν την προετοιμασία τους.

Προς το τέλος της χρονιάς θα επιλέξουν αν θα εξεταστούν σε 4 ή σε 5 μαθήματα με αυξημένες πλέον επιλογές ακόμη για όσους αποφύγουν την εξέταση στο 5ο μάθημα.

 

Στον παρακάτω πίνακα αναφέρονται αλφαβητικά, όλα τα τμήματα Πανεπιστημίων, (ΑΕΙ, ΤΕΙ) Στρατιωτικές Σχολές, Αστυνομικές Σχολές κτλ και σε ποιο πεδίο έχουν καταταγεί.

Το αρχείο είναι διαθέσιμο για ενημέρωση σε pdf εδώ.

 

 

 

Οι Άριστοι των Φροντιστηρίων Επί  2010 - 2017 (σε σύνολο μορίων)

 Στο παρακάτω πίνακα αναφέρονται τα ονόματα των μαθητών μας που στις Πανελλαδικές εξετάσεις 2010 έως και 2017 πέτυχαν να συγκεντρώσουν πάνω από 17.000 μόρια.

 

 
Ονοματεπώνυμο μαθητή Μόρια
Ξενέλλη Νέλη (2014) 19.383
Αλεξάκης Κωνσταντίνος (2014) 19.353
Ξενέλης Άρης (2014) 19.070
Διαβολίτσης Αποστόλης (2011) 19.032
Καλατζής Κωνσταντίνος (2014) 19.003
Γιαννόπουλος Βασίλης (2014) 18.969
Δεσύλλα Εύα (2012) 18.937
Μιχαηλίδης Δημήτρης (2011) 18.845
Θεοφανούδης Πασχάλης (2011) 18.827
Γκέλης Δημήτρης (2010) 18.761
Καραγιαννάκη Κλέλια (2013) 18.780
Αναγνωστοπούλου Δανάη (2015) 18.513
Περδικάρη Μυρτώ (2012) 18.458
Λαζαρίδης Μιχάλης (2010) 18.369
Τσάγκαρης Άρης (2011) 18.347
Διαβολίτσης Αθανάσιος (2011) 18.003
Παπαβασιλείου Πόλυ (2012) 17.705
Ξενέλης Άρης (2013) 17.566
Κοτρώτσου Γεωργία (2017) 17.539
Πυρόβολος Στέφανος (2016) 17.469
Κωνσταντίνου Αναστάσης (2010) 17.176
Κοκολάκη Έλενα (2010) 17.052
Παναγόπουλος Γιάννης (2013) 17.018